Arhiva brojeva

https://doi.org/10.15255/KUI.2017.022
Objavljen: Kem. Ind. 67 (1-2) (2018) 67–71
Referentni broj rada: KUI-22/2017
Tip rada: Stručni rad / Kemija u nastavi
Preuzmi rad:  PDF

Etimološki pristup učenju kemije

N. Raos

Sažetak

Etimološki pristup učenju kemije je u tome da ne objasnimo samo što ime ili termin znači nego i da ukažemo na njegovo izvorno značenje te objasnimo kako je našao svoj put do kemije. U članku se razmatra povijest anorganske kemije kroz povijest imenovanja kemijskih elemenata. Povijest pak organske kemije otkriva, upravo kroz imena spojeva, da se temeljila prije svega na izolaciji čistih tvari iz prirodnih materijala. Etimološki pristup učenju kemije olakšava usvajanje kemijske nomenklature i terminologije te povezuje kemiju s drugim djelatnostima (filologijom, historiografijom, ekonomijom, politikom).


Creative Commons licenca
Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje 4.0 međunarodna

Ključne riječi

nastava kemije, povijest kemije, jezikoslovlje, kemijska nomenklatura, kemijska terminologija