https://doi.org/10.15255/KUI.2016.003
      
      Objavljen: Kem. Ind. 65 (5-6) (2016) 289–294
      
      Referentni broj rada: KUI-03/2016
      
      Tip rada: Stručni rad / Kemija u nastavi
      
      Preuzmi rad:  PDF
 PDF
      
      

Polarimetar kao nastavno pomagalo
T. Portada i T. Klačić
U hrvatskim školama postoji problem nedovoljne zastupljenosti pokusâ u nastavi kemije. Uzevši u obzir činjenicu da su pojedine srednje škole opremljene polarimetrom, načinjen je pregled nastavnih aktivnosti koje se mogu ostvariti s polarimetrom. Te su aktivnosti prikazane počevši od najjednostavnijih, koje su prikladne za sve učenike u okviru redovne nastave, preko nešto složenijih, koje se mogu izvoditi u okviru školske kemijske grupe, pa sve do najzahtjevnijih, primjerenih za rad s učenicima koji se pripremaju za natjecanja iz kemije u kategoriji samostalnih učeničkih radova.

Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje 4.0 međunarodna
polarimetar, polarimetrija, optička aktivnost, kemijska kinetika, nastava kemije