Arhiva brojeva

https://doi.org/10.15255/KUI.2010.005
Objavljen: Kem. Ind. 59 (4) (2010) 179–186
Referentni broj rada: KUI-05/2010
Tip rada: Stručni rad / Iz naših knjižnica
Preuzmi rad:  PDF

Metrika znanstvene publicistike – istina, mitovi i zablude

J. Stojanovski

Sažetak

Evolucija digitalnog doba dovela je do razvoja tzv. indeksnih publikacija u današnje online baze podataka. U radu su ukratko prikazane četiri najpopularnije baze podataka u Hrvatskoj: Current Contents, Web of Science, Scopus i Google Scholar, s kratkom poviješću, pokrivenošću (uključeni hrvatski naslovi), značajkama i mogućnostima citatnih analiza. Diskutirane su njihove dobre i loše strane, kao i važnost učinkovitog korištenja i odgovarajuće interpretacije podataka. Čimbenik utjecaja i drugi bibliometrijski parametri često se pogrešno koriste pri prosudbi utjecaja individualnog rada ili autora. Ovaj rad može pomoći svima onima koji donose pravila i propise, bibliotekarima, administraciji i znanstvenicima, kako bi pažljivije i mudrije koristili podatke dobivene iz različitih baza podataka koristili pri prosudbi znanstvenih istraživanja


Creative Commons licenca
Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje 4.0 međunarodna

Ključne riječi

prosudba znanstvenih istraživanja, metrika, citatna analiza, online baze podataka, čimbenik utjecaja, recenzija